صوت |مکائد ابلیس

شناسنامه:

مکان: قم ـ هیئت محبین اهل بیت(ع)

زمان: دهه اول محرم سال 88

تعداد: 9 جلسه

لینک دانلود صوت ها

معرفی:

ما در هر حادثۀ تلخی که برای یک فرد یا یک جامعه به ویژه مؤمنین پیش می آید، در هر امتحانی اگر کسی شکست می خورد یا جامعه ای شکست می خورد در امتحانات الهی، همیشه باید دست شیطان را در کار ببینیم. اساساً حضور شیطان، حضور ابلیس و ایادی و فرزندان و سربازانش در زندگی انسان، یک حضور دائمی، پُررنگ و مؤثر است... . * حضور ابلیس در زندگی ما جدّی است. ما داریم با شیطان زندگی می کنیم. شیطان دارد با ما زندگی می کند. بعد از خداوند متعال که «أَقْرَبُ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ» است، نزدیک تر از رگ گردن است به ما، موجود دیگر غیرنازنینی که به ما بسیار نزدیک است، شیطان است


یکی از راه های توجّه به عالم غیب و تقویت باور غیب و اینکه همۀ دنیا همین چیزی نیست که ما می بینیم، توجّه به مسألۀ شیطان است.... *ترفندهای شیطان را هر کی نشناسد خیلی زمین می خورد.... ما چقدر با شیطان دشمن هستیم. چقدر احساس عداوت می کنیم. ببینید؟!


کسانی که شکّی از پروردگار عالم، از معارف حقّه، از این مسیر ناب و نورانی امیرالمؤمنین علی (ع) در دلشان باشد شیطان بر روی آنها تأثیر می گذارد تا اینکه این تأثیر درجه اش بالا می رود و به تبعیت از او می انجامد آنجاست که شیطان بر او تسلّط پیدا خواهد کرد... . * دوستان اهل بیت مقصودد اصلی دام های شیطان هستد و بیشترین زحمت شیطان مال بچه شیعه هاست... .* بیشترین تلاش شیطان در دو جاست: به هنگام مرگ و در آخر الزمان . نقش شیطان در هنگام ظهور چیست؟. . * تا کتیک های برخورد با حزب شیطان چیست؟ .... شیطان از هر کسی متناسب با اندازه اش استفاده می کند ... شما دست شیطان را در سازماندهی های عظیم می توانید ببینید... . *چگونه فریب های شیطان را بشناسیم و عکس العمل هایش را تشخیص بدهیم؟ تصور اینکه یک شیطانی در درونمان هست انسان را متحول می کند، شناخت انواع عملکرد ها و ترفند های شیطان. . . *برای از بین بردن طرح های دراز مدت ابلیس چه کاری بایستی انجام بدهیم؟. . . *زیاد رفتن در خانه اهل بیت(ع) مطمئن ترین راه برای نابودی ابلیس و نقش برآب کردن نقشه های شیطان است.